ACCOUNT / AANMELDEN

 

  • Ik wil klant of leverancier worden. Hoe meld ik me aan?

Wat leuk! Je kunt je aanmelden via ons ‘aanmeldformulier’. Stuur de gevraagde stukken mee en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. De verwerking van de aanvraag duurt gemiddeld 1 tot 3 werkdagen.

 

  • Kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?

Ja, dat kan. Vul hiervoor het wijzigingsformulier in die te vinden is in je account.

 

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen via dezepagina’.

 

  • Kan ik als particulier bij jullie kopen?

Wij leveren aan slijterijen, avondwinkels en groothandels. Dus niet aan particulieren en horeca. Ben je op zoek naar een specifiek product van ons? Neem dan contact op met ons of jouw slijter om te vragen naar de beschikbaarheid.

BESTELLEN EN LEVERING

 

  • Wat zijn de minimale bestelhoeveelheden voor franco levering?

Voor bezorging buiten Amsterdam*: 1200 euro ex. BTW
Voor bezorging binnen Amsterdam: 1000 euro ex. BTW

Voor afhalen hebben wij een minimum van 24 flessen.

* voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven. Neem contact op met de verkoopafdeling.

 

  • Wat zijn de kosten als ik minder bestel dan het bedrag voor franco levering?

Wij rekenen vrachtkosten volgens onderstaande tabel:

     

Orderbedrag

Amsterdam

Vrachtkosten

Buiten Amsterdam

Vrachtkosten

Boven

€ 1.000,00

€ 0,00

€ 1.200,00

€ 0,00

Tussen

€700-€1000

€ 17,50

€800-€1200

€ 17,50

Tussen

€350-€700

€ 25,00

€400-€800

€ 25,00

Tussen

€0 - €350

€ 40,00

€0-€400

€ 40,00

alle bedragen ex BTW

voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven. Neem contact op met de verkoopafdeling.

 

  • Wanneer leveren jullie?

Onze standaardleverdagen zijn van maandag t/m vrijdag. Voor 10.00 uur besteld (en betaald) is de volgende dag geleverd. Wij leveren standaard tussen 08:00 uur en 18:00 uur. Het standaard opgeven van (kortere) tijdvensters is niet mogelijk.

 

  • Een product is niet op voorraad. Wat nu?

Natuurlijk proberen wij om dit zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Wil je op de hoogte worden gebracht als het artikel er weer is? Klik dan op ‘geef een seintje’ bij het artikel. Artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen wij helaas niet naleveren.

 

  • Ik heb een klacht over de levering. Hoe meld ik die?

Ga naar jouw account, kies in de ordergeschiedenis de order en gebruik de knoppen

Afwijkingen en schades dienen binnen 24 uur na ontvangst te worden gemeld!

 

  • Kan ik goederen retourneren?

Een retour aanvragen kan via de ordergeschiedenis in je account. Kies in de order de retour knop.

Vul het aantal, soort en reden van retour in. Wij zullen beoordelen of deze artikelen geretourneerd kunnen worden.

 

  • Kan ik ook per fles bestellen?

Ja, je kunt bij ons per fles bestellen. Wij rekenen hiervoor een kleine toeslag van 0,15 per fles, als het aantal niet deelbaar is door 6.

 

BETALINGEN

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?

Betaling kan gedaan worden via:

  • Pin

  • Bankoverschrijving (langere levertijd)

  • Paybylink (directlink)

 

PRIJZEN

  • Ik zie geen prijzen?

Wij laten pas prijzen zien nadat je bent ingelogd op je account.

 

CONTACT

  • Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn op werkdagen geopend van 08:00 t/m 17:00 uur.

 

  • Wat is jullie adres?

Je kunt ons bezoeken op:

Slego 2
1046BM – Amsterdam

Behalve voor het afhalen van goederen werken wij uitsluitend op afspraak.

 

  • Kan ik een afspraak met jullie maken?

Natuurlijk kan dat! Laat je gegevens achter via ons contactformulier en wij nemen contact met je op. 

 

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Gebruik hiervoor het contactformulier op de site

 

E-Mail algemeen:

info@ankeramsterdamspirits.nl

E-Mail verkoop:

verkoop@ankeramsterdamspirits.nl

Telefoonnummer algemeen: 

+31(0) 206840329

Telefoonnummer verkoop:

+31(0)20 4867211

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

  • Wat zijn de algemene voorwaarden

Lees hier onze algemene in- en verkoopvoorwaarden.

My message